skip to Main Content

Ondersteuner contractmanagement en administratie jeugdhulp

Ben jij servicegericht, communicatief en een kei in financieel-administratieve en ondersteunende werkzaamheden? Wij verwelkomen je graag als nieuwe collega!

WAT GA JE DOEN ALS ONDERSTEUNER?

Met jouw administratieve vaardigheden en klantgerichte instelling ben jij het eerste aanspreekpunt voor jeugdhulpaanbieders en voor je collega’s. Je verwerkt de aanmeldingen en declaraties van aanbieders voor specialistische jeugdhulp en ondersteunt onze contractmanagers die sturen op de contracten met deze aanbieders op administratief gebied.
Er is een grote diversiteit aan taken waarbij je in overleg met je directe collega’s kunt afspreken waar jouw focus ligt. Een greep uit deze taken:

  • Je verwerkt berichten in het digitaal berichtenverkeer met jeugdhulpaanbieders en voert diverse controles uit op de ingediende berichten, onder andere op contractafspraken.
  • Je verwerkt en controleert de juistheid van facturen.
  • Je vraagt offertes uit bij diverse zorgaanbieders voor maatwerkfinanciering en stelt maatwerkcontracten op.
  • Je beheert de mailbox en telefonische servicedesk jeugdhulp en je beantwoordt daarbij de vragen van jeugdhulpaanbieders en gemeenten.
  • Je notuleert overleggen van contractmanagers met jeugdhulp-aanbieders en houdt actie- en besluitenlijsten bij.

Kortom, een leuke, afwisselende functie in een maatschappelijk zeer relevant werkveld.

DIT KRIJG JIJ

Ons aanbod voor jou is een afwisselende functie voor 36 uur per week. Verder hebben wij voor jou:

  • Een salaris, afhankelijk van jouw ervaring, van maximaal € 4.244,- bruto bij een 36-urige werkweek (schaal 8).
  • Een jaarcontract met de intentie tot een vast contract.
  • Prettige werksfeer waarin we met inzet en plezier werken aan het beste resultaat voor onze partners.
  • Allerlei mogelijkheden om jezelf in je werk te ontwikkelen, zoals het volgen van trainingen en workshops.
  • De rechtspositie van de samenwerkende gemeentelijke organisaties, zoals vastgelegd in de Cao SGO.
  • Een Individueel Keuzebudget van 17,05% boven op je salaris (opgebouwd uit o.a. vakantiegeld en eindejaarsuitkering) wat je naar eigen inzicht inzet. Bijvoorbeeld voor extra salaris, vakantiedagen of opleidingen.
  • Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, bovenop de wettelijke 70%-regeling.
  • De ruimte om jouw optimale werk-privé balans te vinden; je ontvangt hiervoor diverse voorzieningen (o.a. laptop en telefoon).
  • Invloed op je werktijden en mogelijkheid om (in overleg) gedeeltelijk thuis te werken.

DIT BEN JIJ

Je bent een proactieve ondersteuner die initiatief neemt en samenwerkingsgericht is. Je bent verbindend en communicatief; je werkt nauwkeurig en kan overzicht bewaren in een dynamische werkomgeving. Je signaleert waar dingen niet goed gaan en komt met creatieve oplossingen om het werk van de Serviceorganisatie Zorg te verbeteren. Verder vragen wij van jou:

  • Een relevante opleiding op Mbo+ niveau.
  • Je bent secuur en hebt oog voor bijzonderheden binnen de verschillende werkprocessen binnen team.
  • Je legt makkelijk verbanden binnen de bedrijfsvoering van onze organisatie.
  • Vaardigheid in het werken in digitale systemen.
  • Affiniteit met en/of kennis van Jeugdhulp is een pré.

ONS TEAM

Het team bestaat uit ongeveer 30 enthousiaste en betrokken medewerkers die nauw met elkaar samen werken: ondersteunend medewerkers, contractmanagers, financieel adviseurs, data-analisten, een contractbeheerder en medewerkers van de Jeugdbeschermingstafel. De organisatie wordt aangestuurd door de directeur.
De Serviceorganisatie Zorg is een uitvoeringsorganisatie van en voor 13 gemeenten in de regio Holland Rijnland. Wij zijn verantwoordelijk voor de inkoop, het contractmanagement, de monitoring, de financieel-administratieve afhandeling, controle en verantwoording van jeugdhulp. Daarnaast verzorgen we de Jeugdbeschermingstafel. Namens de gemeenten heeft de Serviceorganisatie Zorg zo’n 160 jeugdhulpaanbieders gecontracteerd en beheren we een jeugdhulpbudget van ruim € 100 miljoen.

ENTHOUSIAST GEWORDEN

 We zien je sollicitatie graag uiterlijk 5 mei tegemoet en gaan bij een mogelijke match graag in gesprek. De gesprekken vinden plaats in de week van 6 en 13 mei.

Meer inhoudelijke informatie? Neem dan contact op met Annoek Buskermolen (senior projectondersteuner) via 06-5171 8720 of Mieke Hogervorst (directeur) via 06-2354 6295. Heb je vragen over het sollicitatieproces, bel of app dan met onze recruiter, Marjolein van der Meij, via 06-3633 8450.

Voor deze vacature werven wij gelijktijdig in- en extern. Na de sluitingsdatum verdwijnt de vacature van de website.

Solliciteer nu

Sluitingsdatum:
05-05-2024

Uren per week:
36 uur per week

Maand­salaris:
Marktconform

Salarisniveau:
Schaal 8

Niveau:
MBO

Back To Top Ga naar de inhoud