skip to Main Content

Nieuws vanuit de Servicedesk

Tarieven 2024

Per 1-1-2024 zijn er nieuwe maximale tarieven vastgesteld en opgenomen in bijlage 11 van uw contract. Deze bijlage is met u gedeeld via VendorLink. Gecontracteerde aanbieders mogen deze tarieven voor alle geleverde zorg vanaf 1-1-2024 gebruiken. Zorg ervoor dat de inrichting binnen uw eigen systemen goed staat. Dit voorkomt eventuele correcties achteraf en scheelt in de administratieve lasten.

Betaaldata

De wettelijke betaaltermijn voor facturen/declaraties is 30 dagen. Serviceorganisatie Zorg Holland Rijnland maakt echter elke twee weken een betaling op. Facturen/declaraties die zijn verwerkt en goedgekeurd vóór de dinsdag van desbetreffende week worden hierin meegenomen.
Na ontvangst van de Jw323 berichten heeft Serviceorganisatie Zorg Holland Rijnland vijf werkdagen om ingediende berichten te verwerken. Dit is ook opgenomen in het protocol bedrijfsvoering te vinden in bijlage 10 van uw contract. Wanneer er door onvoorziene omstandigheden een betaling wordt uitgesteld dan zal dit zichtbaar zijn op onze website.
Overzicht van de betaaldata.

Bereikbaarheid per mail en telefoon

Vanwege drukte en onderbezetting is de Servicedesk telefonisch minder goed bereikbaar. Wij adviseren u daarom bij vragen te mailen naar jeugdhulp@so-zorghollandrijnland.nl. We doen ons best u dan zo spoedig mogelijk te antwoorden.

Veel gestelde vragen

Behalve mailen of bellen naar onze Servicedesk, kunt u ook onze website raadplegen voor een antwoord op veel gestelde vragen van aanbieders.

Back To Top

Serviceorganisatie Zorg Holland Rijnland is in de periode van 23-12-2024 tot 3-1-2025 minder bereikbaar.

Op 25-12, 26-12 en 1-1 zijn wij ivm de feestdagen gesloten.

De algemene Servicedesk is buiten onze sluitingsdagen bereikbaar op:

  • T: 071 523 9030
  • Openingstijden: ma, di, wo en do |tijden: 09.30-12.00 en 13.00-14.30
    Tussentijds kan er altijd per mail een vraag gesteld worden: jeugdhulp@so-zorghollandrijnland.nl

I.v.m. de migratie naar een nieuw systeem voor het berichtenverkeer is er een freeze-periode ingesteld vanaf 3 januari. Jeugdhulpaanbieders zijn hier per brief over geïnformeerd.

Mochten er toch nog vragen zijn dan kunnen deze gesteld worden via: jeugdhulp@so-zorghollandrijnland.nl

De Servicedesk BBR is buiten onze sluitingsdagen bereikbaar op:

  • T: 071-5239095
  • Openingstijden: Ma en do 09:30-12:00 uur, di en wo 09:30-12:00 en 13:00-14:30 uur
  • Tussentijds kan er altijd per mail een vraag gesteld worden: bbr@so-zorghollandrijnland.nl

Consult en advies:

  • In deze periode is de zorgbemiddelaar niet bereikbaar voor consult en advies.
  • Per mail kan een vraag gesteld worden welke na deze periode opgepakt zal worden.
  • Voor consult en advies mail: bbr@so-zorghollandrijnland.nl

BBR-vergaderingen:

  • De BBR-vergadering zal in deze periode alleen op 23-12 plaatsvinden.

Namens Serviceorganisatie Zorg Holland Rijnland en het BBR-team wensen wij u fijne feestdagen!

Ga naar de inhoud