Contractmanager jeugdhulp
Draag jij graag bij aan een goede sturing op de regionale jeugdhulp? Vind je het leuk om je vast te bijten in complexe vraagstukken in een samenwerking met zorgaanbieders en gemeenten? Wij verwelkomen je graag als nieuwe collega!
WAT GA JE DOEN ALS CONTRACTMANAGER JEUGDHULP?
Wij zoeken een stevige, proactieve contractmanager die namens 13 gemeenten toeziet op de naleving van contractafspraken met aanbieders in de jeugdhulp. Daarbij heb je intensief te maken met de jeugdhulpaanbieders en werk je nauw samen met accountmanagers van gemeenten.
Als contractmanager voer je regelmatig gesprekken met jeugdhulpaanbieders over de realisatie van het contract. Je richt je daarbij zowel op de financiële als de formeel-juridische aspecten van het contract. Waar nodig treed je handhavend op. Ook draag je bij aan verbetering van de contracten en dienstomschrijvingen en draag je bij aan het ontwikkelen en toepassen van kwaliteitsstandaarden. Je speelt een actieve rol bij de doorontwikkeling van het contractmanagement en werkt daarin nauw samen met de collega’s van financiën en data-analyse.
Je brengt jouw advies in bij beleidsmedewerkers/accountmanagers van de samenwerkende gemeenten.
Kortom, een leuke en afwisselende functie met grote maatschappelijke relevantie.
WAAROM KIEZEN VOOR DEZE FUNCTIE?
Collega Monique: ‘Je komt te werken met enthousiaste collega’s waarbij iedereen een eigen verantwoordelijkheid heeft. Je werkt mee aan de kwaliteit van de jeugdhulp in een dynamisch werkveld. De sfeer in het team is open, informeel, collegiaal en wij zijn betrokken bij elkaar. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling.’
DIT BEN JIJ
Je bent een stevige persoonlijkheid die zorgvuldig en tegelijk resultaatgericht werkt. Je beschikt over uitstekende communicatieve eigenschappen en overtuigingskracht. Je bent een strateeg die initiatief neemt, processen stevig neerzet en begeleidt, en risico’s en prioriteiten helder heeft. Je bent maatschappelijk betrokken en hebt gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen. Verder beschik je over:
- Minimaal een HBO+ werk- en denkniveau.
- Kennis van contractmanagement en jeugdhulp.
- Uitstekende schrijfvaardigheid.
- Juridische kennis is een pré.
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring; bij voorkeur werkervaring opgedaan bij gemeentelijke organisatie (Jeugdwet en/of WMO), een zorgaanbieder, zorgkantoor (WLZ) of zorgverzekeraar (Zvw).
DIT ZIJN WIJ
Ons team bestaat uit ongeveer 30 medewerkers; 8 enthousiaste contractmanagers, projectondersteuners, financieel adviseurs, data-analisten en een contractbeheerder. Iedereen werkt nauw met elkaar samen en ook met de accountmanagers van de deelnemende gemeenten. De organisatie wordt aangestuurd door de directeur.
De Serviceorganisatie Zorg is een uitvoeringsorganisatie die per 1 januari werkt voor 13 gemeenten in de regio Holland Rijnland. Wij zijn verantwoordelijk voor de inkoop, het contractmanagement, de monitoring, de financieel-administratieve afhandeling, controle en verantwoording van jeugdhulp. Daarnaast verzorgen we de Jeugdbeschermingstafel. Namens de gemeenten heeft de Serviceorganisatie Zorg zo’n 150 jeugdhulpaanbieders gecontracteerd en beheren we een jeugdhulpbudget van ongeveer € 100 miljoen.
DIT KRIJG JIJ
Ons aanbod voor jou is een afwisselende functie als contractmanager. Verder bieden wij jou:
- Een salaris, afhankelijk van je ervaring, van maximaal € 5.997,00 bruto bij een 36-urige werkweek (schaal 11).
- Jaarcontract met de intentie tot een vast contract.
- Prettige werksfeer waarin we met inzet en plezier werken aan het beste resultaat voor onze partners.
- Professionele werkomgeving waar we aandacht hebben voor jouw persoonlijke ontwikkeling, bijvoorbeeld met het brede aanbod aan workshops en cursussen.
- Prima secundaire arbeidsvoorwaarden, die je via een Individueel Keuzebudget zelf kunt kiezen.
- Invloed op je werktijden: gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk.
- Aanvullende regelingen en voorwaarden, o.a. op het gebied van ouderschapsverlof en zorgverlof.
ENTHOUSIAST GEWORDEN
We zien je sollicitatie graag uiterlijk 14 juli tegemoet en gaan bij een mogelijke match graag in gesprek. De gesprekken vinden plaats in de week van 15 en 22 juli.
Voor nadere informatie over organisatie en functie of over de procedure, salaris en arbeidsvoorwaarden kun je terecht bij Mieke Hogervorst, directeur (06-23546295). Voor een beter beeld van functie-inhoud en team kun je ook terecht bij Monique Duindam, contractmanager (06-86863800). Heb je vragen over het sollicitatieproces? Neem dan contact op met Marjolein van der Meij, via 06 – 3633 8450.
Sluitingsdatum:
14-07-2024
Uren per week:
32 tot 36 uur
Maandsalaris:
€4211 – €5997
Salarisniveau:
Schaal 11
Niveau:
HBO